חדשות

עמותה חרדית מבטיחה תור MRI ב"הדסה" תוך 3 ימים; ליצמן: איני יודע על ההסדר

לפי דיווח ב"חדשות ערוץ 2" אתמול (יום א'), העמותה פירסמה מודעות בבית שמש בהן נטען כי הדבר נעשה בסיוע שר הבריאות יעקב ליצמן; משרד הבריאות מכחיש על קיומו של הסדר כלשהו, אך "הדסה" אמרה לחדשות ערוץ 2 כי "קיים פיילוט בנושא הזה עם בית שמש"

ליצמן על המחסור במכשירי MRI. "בכלל לא צריך לקבל אישורים ממשרד האוצר על זה" (צילום: אילוסטרציה)

עמותה חרדית בשם "עזרת אחים", הפועלת בעיקר בבית שמש, עיר שרוב האוכלוסייה בה חרדית, פירסמה בסוף השבוע מודעה במקומונים בעיר שבה נאמר כי הגיעה להסדר עם "הדסה", בסיוע שר הבריאות יעקב ליצמן ("יהדות התורה"), לפיו תושבי בית שמש והסביבה יוכלו ליהנות משורה של הטבות בלעדיות "שאין להן אח ורע באף מקום בארץ" בטיפול רפואי ב"הדסה".

לפי דיווח אתמול (יום א') בחדשות ערוץ 2, המודעה הבטיחה כי מי שזקוק לתור ל-MRI יקבל אותו דרך העמותה בתוך 48 שעות עד 72 שעות בלבד, וכי פענוח הבדיקה ייעשה גם הוא בתוך 72 שעות לכל המאוחר.

בכתבה דווח, כי מי שמזמין באופן עצמאי תור לבדיקת הדמיה דרך מוקד "הדסה" שומע מהמוקדניות כי עליו להמתין עד פברואר 2017. בדיווח נשמע קולו של נציג העמותה וכן של מוקדנית הדסה, בשני ניסיונות שונים להשיג תור ל-MRI, שביצעה כתבת הערוץ, דפנה ליאל.

הכתבת ניסתה לברר דרך מוקד "הדסה" על ההסדר המיוחד שעליו פורסם בבית שמש ובתוך כמה זמן תוכל לקבל את התור ל-MRI. נאמר לה כי "זה מאוד אינדיווידואלי" וגם ש"נכון יש איזושהי הטבה לתושבי בית שמש והסביבה וליצמן בעצם הורה עליה".

מלשכת שר הבריאות ליצמן נמסר בתגובה: "אין כל סידור מיוחד לתושבי בית שמש. בלשכת השר לא מודעים להסדר כזה. שר הבריאות הודיע לפני כמה חודשים על תכנית לאומית לבדיקות MRI במהלכה ננקטו צעדים לקיצור הליכי הבדיקה. במקביל הודיע השר על העמדת צוות מיוחד לפניות ציבור במקרה של קבלת תור לבדיקה לתאריך שאיננו סביר".

עם זאת, מ"הדסה" נמסר, כי אכן יש "פיילוט בנושא הזה עם בית שמש".

נושאים קשורים:  חדשות,  בית שמש,  MRI,  המרכז הרפואי "הדסה",  קיצור תורים
תגובות
אנונימי/ת
06.06.2016, 19:31

ההסדר הוא צודק ונכון. אין שום הגיון שחרדים המתים באוהלה של תורה יעמדו בתור ויחכו כמו החילוניים.

אנונימי/ת
06.06.2016, 20:45

FOLLOW THE MONEY

אנונימי/ת
06.06.2016, 21:43

ליצמן עושה בהדסה כבשלו.
הביא מנכל מבזה ומביש, מסדר תורים ואשפוזים למי שהוא חפץ בייקרו.
לא מדובשו ולא מעוקצו.

אנונימי/ת
06.06.2016, 21:51

למיטב ידעתי העמותה מקבלת דיווח מביה"ח הדסה על תורים שמתבטלים אס או אס
וחבל על התור הזה ועל כן הם מזמינים אנשים הנרשמים אצליהם בהתראה קצרה ועל כן חשוב הקרבה לירושלים ואגב כל אחד יכול להרשם ללא הפלייה.

אנונימי/ת
07.06.2016, 01:44

כל אחד יכול להרשם - ולקבל תור - בעוד חצי שנה.... חוץ מאלה שהם חרדים מבית שמש... מענין אם יש סידור דומה גם לחרדים מביתר-עילית, או שהם לא מספיק חרדים, רחמנא ליצלן...

אנונימי/ת
08.06.2016, 14:40

זה שקר מפוברק וערוך ההבדל בין עלילה זו לעלילות הדם באירופה ששם המעלילים היו אנשים יותר מוכשרים והצליחו להגיע ליעד כלשהו והמעלילים שלנו הם סתם אנשים עם יכולת עריכת וידאו ללא הווה וולא עתיד