חדשות

שני מינויים חדשים במערך האונקולוגי במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר

פרופסור בלה קאופמן מונתה לנשיאת המערך האונקולוגי וד"ר יאיר בר מונה לתפקיד סגן מנהל המערך האונקולוגי בבית החולים

המחלקה האונקולוגית בבית החולים "שיבא" (צילום: חן לאופולד / פלאש 90)
המחלקה האונקולוגית בבית החולים "שיבא" (צילום: חן לאופולד / פלאש 90)

המרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר הודיע אתמול (יום ד') על שני מינויים חדשים במערך האונקולוגי: פרופ' בלה קאופמן מונתה לנשיאת המערך האונקולוגי וד"ר יאיר בר מונה לסגן מנהל המערך האונקולוגי.

פרופ' בלה קאופמן

פרופ' בלה קאופמן

פרופסור קאופמן מחליפה בתפקיד את פרופ' רפאל קטן, ששימש כנשיא המערך האונקולוגי בשיבא מ-2011 ועד צאתו לגמלאות בסוף השנה שעברה.

פרופ' קאופמן היא תושבת קריית אונו, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחתה באונקולוגיה. בנוסף לתפקידה כנשיאת המערך האונקולוגי מנהלת פרופ' קאופמן גם את המכון לאונקולוגיה של השד ב"שיבא".

פרופ' קאופמן מובילה ושותפה בניהול וביצוע מחקרים רבים הנערכים בשיתוף עם כל המרכזים המובילים בעולם לטיפול בסרטן השד, ולמעשה שותפה בעיצוב האופן שבו מטופלות כיום חולות סרטן שד בישראל ובעולם. עד כה, פירסמה למעלה מ-90 מאמרים מדעיים ופרקים בספרי רפואה. פרופ' קאופמן חברה באיגודים בינלאומיים ולאומיים רבים.

ד"ר יאיר בר (צילום: "שיבא")

ד"ר יאיר בר (צילום: "שיבא")

ד"ר בר הוא תושב גני תקווה, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר שלישי גם בביולוגיה מולקולרית ממכון ויצמן. הוא התמחה באונקולוגיה במרכז הרפואי "שיבא", וערך תת-התמחות בתחום הטיפול בסרטן ריאה במרכז לסרטן באוטווה, קנדה. נוסף לתפקידו כסגן מנהל המערך האונקולוגי, מנהל ד"ר בר גם מעבדת מחקר במרכז לחקר הסרטן בשיבא.

ד"ר בר משמש כיו"ר החוג לסרטן ריאה באיגוד האונקולוגי הישראלי ומרכז את הטיפול בתחום סרטן הריאה ב"שיבא". עד כה פירסם עשרות מאמרים בתחום הטיפול בסרטן הריאה בעיתונות המקצועית ופרקים בספרי לימוד. ד"ר בר יוזם ומפעיל מספר גדול של מחקרים קליניים המיועדים לפיתוח טיפולים חדשניים לסרטן הריאה.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' בלה קאופמן,  ד"ר יאיר בר,  המרכז הרפואי "שיבא",  סרטן,  סרטן שד,  סרטן ריאה
תגובות